USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE
Opšti uslovi kupovine
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. Zakon) Magaza d.o.o. svoje potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.magicnaoaza.rs, obaveštava:
- da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu www.magicnaoaza.rs
- da je Magaza d.o.o. privredno društvo sa registrovanim sedištem u Beogradu, Batajnički drum 301 sa matičnim brojem: 06295207, šifra delatnosti 4649, PIB 100010716, broj telefona: 011/377 4401, broj faksa: 011/377-44-05, mejl adresa: web@magazayu.com
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice www.magicnaoaza.rs smatra prodajom na daljinu
- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.magicnaoaza.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji
- da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
- da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om
- da je usluga isporuke robe besplatna za porudzbine koje su veće od 2999,00 rsd. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 2999,00 rsd, cena dostave će iznositi 258 dinara.
- da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.
- da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.magicnaoaza.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, uplatom na račun, istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI poslao ponudu prodavcu i da je u trenutku prijema potvrde porudžbine preuzeo obavezu plaćanja naručene robe
- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom
- Magaza d.o.o. je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelasaka na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Magaza d.o.o.
- Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Magaza d.o.o. će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
- da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošačmože zameniti isti u roku od 14 dana na način kako je to definisanona strani REKLAMACIJA I ZAMENA
- da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE
- da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći nastrani REKLAMACIJA I ZAMENA
Uslovi isporuke
Rok isporuke
Rok isporuke je do 5 dana
Dostava na kućnu adresu je besplatna za sve porudžbine vrednosti 2.999 rsd i više.
Preuzimanje pošiljke
Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije.
Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, putem email-a web@magazayu.com. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke.
Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena isporuke
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 2.999,00 rsd ili veći je BESPLATNA. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 2.999,00 rsd, cena isporuke će iznositi 258,00 rsd
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Reklamacija i zamena
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 15 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi Magaza internet prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam ne odogvara, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu web@magazayu.com. Neophodno je da napišete broj računa/otpremnice, šifru proizvoda koji bi Vam odgovarao za zamenu.
Takodje ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da zamenite isti za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu web@magazayu.com, napišete Vaš broj računa/otpremnice, šifru proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod.
Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.
Za uvažene reklamacije, Magaza internet prodavnica snosi sve troškove transporta.
Proizvod poručen u Magaza internet prodavnici ne može se menjati u nekom od maloprodajnih objekata Magaza prodavnica.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji Vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) sa fotografijom i opisom uočenog oštećenja ili manjka delova .
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba neodgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na web@magazayu.com i opišete kakav problem imate.
Na Vašu prijavu problem poslaćemo kurirsku službu koja će u najkraćem roku od prijave problema preuzeti na vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod, zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom i kopijom računa-otrpemnice koji ste dobili uz porudžbinu.
U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti da je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.
Postprodajne usluge i garancije
Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvod.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora
Politika privatnosti
Izjava o zaštiti podataka
Politiku privatnosti izdaje MAGAZA d.o.o, Batajnički drum 301, Beograd – Zemun, PIB: 100010716 (u daljem tekstu MAGAZA d.o.o.).
Obrada podataka korisnika MAGAZA d.o.o, WEB sajta magicnaoaza.rs, vrši se u skladu sa članom 12. st. 1. tačka 2) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.
Svrha obrade ličnih podataka naših korisnika je pružanje proizvoda i usluga.
Kako bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebno je da nam dostavite informacije o Vašem imenu i prezimenu, adresi, e-mail adresi i broju telefona. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu. Takođe, navedeni podaci su nam potrebni kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo o trenutnom statusu Vaše porudžbine.
Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje kao i sigurniju i udobniju kupovinu.
Mi u kompaniji MAGAZA d.o.o. privatnost svojih korisnika shvatamo veoma ozbiljno i zato se obavezujemo da ćemo čuvati Vašu privatnost. O Vašim podacima veoma pažljivo brinemo i sve posredovane informacije su sigurne.
U kompanija MAGAZA d.o.o. prikupljamo isključivo podatke neophodne za poslovanje i informisanje naših korisnika. Ostavljamo Vam mogućnost izbora da odustanete od dobijanja obaveštenja od strane kompanije MAGAZA d.o.o. Potrebno je samo da nam pošaljete obaveštenje da više ne želite da primate obaveštenja od strane kompanije MAGAZA d.o.o.
Sve Vaše podatke strogo čuvamo. Vaši podaci su dostupni isključivo zaposlenima kojima su potrebni za obavaljanje posla. Zaposleni u kompaniji Magaza d.o.o. su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka. Obavezujemo se da nikada i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrebiti Vaše lične podatke. Obavezujemo se da nećemo predati Vaše lične podatke za kontakt trećim licima, osim ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Cookies
Na našoj internet stranici koristimo cookie-e kako bismo Vam pomogli da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji se čuva na Vašem uređaju a koji na Vaš uređaj smešta web server prilikom posete našoj internet stranici. Cookie-i ne nanose štetu Vašem uređaju i ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem uređaju.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha Cookie-a je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa gore navedenim uslovima korišćenja. MAGAZA d.o.o. se obavezuje da će se pridržavati svega gore navedenog. Sve izmene naše izjave o privatnosti biće objavljene ovde kako biste bili u potpunosti obavešteni o zaštiti privatnosti koju nudimo i mogućnostima odabira koje su Vam na raspolaganju u pogledu našeg korišćenja ličnih podataka za marketinške svrhe.
Informacije o Vašim pravima
U svakom trenutku možete da uložite prigovor na obradu podataka u gore pomenute svrhe. Nakon što uložite prigovor nećemo više obrađivati Vaše podatke. Eventualni prigovor ne utiče na obradu koja je vršena na osnovu pristanka pre prigovora. U svrhu prigovora je dovoljno da pošaljete e-mail ili pismo putem pošte na kontakt adresu kompanije MAGAZA d.o.o.
U svakom trenutku možete od kompanije MAGAZA d.o.o. tražiti informaciju o vašim ličnim podacima koje ste nam poverili, ispravku, brisanje ili ograničavanje obrade vaših ličnih podataka. Takođe, imate pravo na prenosivost Vaših ličnih podataka (ako je primenljivo) kao i pravo na podnošenje pritužbe povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu ličnih podataka o ličnosti
Proizvode poručene putem internet prodavnice možete platiti na više načina:
-
plaćanje pouzećem- gotovinski u trenutku isporuke
-
plaćanje na račun- uplatom na račun u pošti ili banci
-
plaćanje platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
Cene na sajtu
Istaknute cene na proizvodima su maloprodajne cene i u istaknute cene nisu uključeni troškovi dostave, ostali manipulativni troškovi i drugi troškovi koji utiču na cenu proizvoda. Besplatna dostava je za sve porudžbine veće od 2.999,00 rsd. Ukoliko je zbir stavki porudžbina manji od 2.999,00 rsd, dostava se naplaćuje u iznosu od 258,00 rsd.
Maloprodajne cene proizvoda važe u skladu sa politikom kompanije.
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste poručili putem našeg sajta plaćanje porudžbine se vrši u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji Vam donosi pošiljku.
Plaćanje na račun
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom na račun, rok za uplatu je 3 radna dana od slanja potvrde porudžbine na e-mejl adresu navedenu u porudžbini. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate. Ukoliko u roku od 3 dana uplata ne bude izvršena, porudžbinu ćemo stornirati.
Uplatu možete izvršiti koristeći e-banking ili na bilo kom mestu na kom inače plaćate svoje račune, pošti, banci i sl. Uplatnicu popunjavate na osnovu podataka koje ste dobili u potvrdi porudžbine. Proizvodi će biti rezervisani tri dana. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate nakon tog roka po osnovu istog predračuna ne možemo garantovati raspoloživost artikala, i ako trenutno nemamo na raspolaganju poručeni artikal, o tome obaveštavamo potrošača putem e-mejla navedenog u porudžbini. Nakon prijema našeg obaveštenja potrošač je u obavezi da na e-mejl web@magazayu.com pošalje obaveštenje o odustanku od poruždbine i broj računa za vraćanje uplate, čiji je vlasnik lice čiji su podaci navedeni u porudžbini. Na dostavljeni broj računa se vrši vraćanje uplate u roku od 3 radna dana od prijema obaveštenja o odustanku potrošača. Ako su dostavljeni pogrešni podaci o broju računa i vlasniku, o tome ćemo obavestiti potrošača, a vraćanje uplate će biti izvršeno nakon dostavljanja tačnih traženih podataka. Uplaćena sredstva se vraćaju u roku od 3 radna dana od dostavljanja podataka o broju računa.
Plaćanje karticom
Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu banke Intesa.
Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Plaćanje kreditnim karticama samo za iznose preko 15.000,00 rsd omogućeno je na rate gde je broj rata 2, 3, 4, 5, 6 ili 9.
Dospeće I rate je odmah, II rate je za 30 dana, III rate je za 60 dana i tako se dospeće povećava za 30 dana do poslednje rate.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:
Broj kartice,
datum isteka i
CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama mora ispunjavati sledeće uslove:
- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Kupovina na internet prodavnici magicnaoaza.rs
magicnaoaza.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Magaza d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
NARUČIVANJE
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice magicnaoaza.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:
1. Registracija
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
3. Pregled Korpe
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
5. Način dostave
6. Izbor načina plaćanja
7. Pregled i potvrda narudžbenice
8. Moj nalog